Co ma wspólnego dżem truskawkowy i transmisja na żywo SeeBlogers z PR?

@JurekOwsiak na @SeeBlogers o 26 latach Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy:

1. MIEJCIE ZASADY i się ich trzymajcie!

2. Na FOCHU nie można zbudować (udanego – to moja wstawka:)))) ŻYCIA.

3. Niech to co ROBICIE sprawia WAM RADOŚĆ.

4. Nie IZOLUJCIE się, nie dajmy się PODZIELIĆ.

Czy nie wydaje Wam się, że to oczywistości? Kurczę, chyba tak, ale warto o nich sobie przypominać. Dla mnie to podstawy komunikacji nie tylko biznesowej. Bo sprzedaż to transakcja oparta na zaufaniu, by je zdobyć patrz wyżej 🙂

BTW. @SeeBlogers dziekuję za TRANSMISJĘ ON-LINE, mogłam oglądać robiąc dżem truskawkowy :)))

#seeblogers #jurekowsiak #WOŚP #oczywistości #dobramarkatozaufanie #dobramarkatoSPEŁNIONAobietnica #ilovepr #communiation #rules

O MNIE

Odpowiadając na pytanie kim jestem przychodzi mi do głowy jedno: ekspertem od komunikacji i relacji w biznesie.

Od wielu lat prowadzę działania z zakresu public relations, marketingu i edukacji dla klientów z różnych branż. Współprowadzę także agencję public relations BWPR.PL. Mamy na swoim koncie kilkaset zrealizowanych z sukcesami projektów wizerunkowych. Na liście naszych sukcesów są także nominacje do Złotych Spinaczy (nagroda branżowa). Skąd moje zainteresowanie komunikacją? Od zawsze fascynuje mnie człowiek i sposób jego funkcjonowania. Dlatego jakiś czas temu zdecydowałam się na rozpoczęcie studiów z psychologii biznesu na Uniwersytecie SWPS.

Moją misją osobistą jest uczenie ludzi efektywnej KOMUNIKACJI, bo jak sami wiecie, nie zawsze usłyszeć, albo rozmawiać oznacza ZROZUMIEĆ SIĘ.

Moim zdaniem jedyna walutą o jaką w dzisiejszych czasach warto zabiegać jest ZAUFANIE. A ono rodzi się zawsze na drodze porozumienia i zrealizowanych obietnic.

Dlatego, staram się przekazywać kolejnym pokoleniom namietność do mediów, oraz pasję do komunikacji i public relations. Bo w życiu, nie tylko zawodowym warto tworzyć wartościowe RELACJE.

Od kilku lat prowadzę zajęcia w uczelniach wyższych w całej Polsce, m.in. na Uniwersytecie Szczecińskim, Akademii Bydgoskiej, SGGW, Uczelni Łazarskiego oraz w London School of Public Relations (LSPR).

Wiele lat pracy w branży, dla największych marek i w tzw. szoł-bzinesie = bardzo duży stres. Poszukując wyjścia z autostrady, która widoła wprost do wypelania zawodowego poszłam na studia z psychologii biznesu. Dzisiaj, jako dumna absolwentka Uniwersytetu Humanistycznospołecznego SWPS mogę powiedzieć, że  znowu po latach wróciła moja pełna moc działania. Nauczyłam się jak postepować ze sobą i projektami by odbywało się to jednocześnie efektywnie i „zdrowo” dla wszystkich. Jako świeżo upieczony, (ale już z pierwszymi sukcesami na koncie) ekspert w dziedzinie okiełznywania wysokiego napięcia, prowadzę autorskie warsztaty pozwalające nabyć PRAKTYCZNE umiejetności opanowania codziennego stresu i powrotu na tory pełnego zaangażowania zawodowego w biznesie.

Jako maniaczka skuteczności  przez lata poszukiwałam metody, kóra pozwoliłaby dotrzeć do sedna, która stworzyłaby możliwości komunikacji dajacej gwarancję porozumienia, dialogu, który buduje ZAUFANIE, a więc jedyną cenną walutę XXI wieku. Udało mi się znaleźć ją w 2017 roku w Izraelu. Mowa o metodzie opartej o obraz i metaforę czyli Points of You®.

Zarówno w pracy z klientami jak i na szkoleniach korzystam siły OBRAZU I METAFORY.

Realizowane przeze mnie szkolenia i warsztaty dotykają tematyki wizerunku, komunikacji, psychologii, stresu, motywacji i samorealizacji.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Zapraszam do kontaktu:

patrycja_sawicka@primoloko.com.pl

 

NEW! SZKOLENIE: WIZERUNEK, KTÓRY SPRZEDAJE

NEW! SZKOLENIE: WIZERUNEK, KTÓRY SPRZEDAJE

Jesteś ciekawy, dlaczego klienci nie kupują Twoich produktów albo nie korzystają z Twojej oferty? Chcesz dowiedzieć się, co przekonałoby ich do zmiany zdania? Marzysz o zwiększeniu sprzedaży?

Zapraszam na szkolenie inne niż wszystkie. WIZERUNEK, KTÓRY SPRZEDAJE to unikalny mix wiedzy z zakresu marketingu i psychologii ułożony w bardzo merytoryczną całość. To szkolenie to praktyczna dawka informacji, które wdrożone gwarantują ci zwiększenie efektywności prowadzonych działań z zakresu promocji, marketingu i public relations.

Czas trwania: 2 dni

Miejsce:  Szczecin, Gdańsk, Kraków, Poznań, Wrocław, Łódź

Grupa: max 10 osób

Dla kogo? Dla właścicieli, dyrektorów, menedżerów i osób odpowiedzialnych za promocję, marketing i PR w firmach z sektora MŚP – działających w bardzo różnych obszarach.

To szkolenie pozwoli:

– uporządkować wiedzę z zakresu teorii wizerunku, marki, komunikacji;

– ocenić podejmowane do tej pory działania z zakresu komunikacji;

– dokonać autodiagnozy zasobów i potrzeb;

– zaplanować efektywną strategię komunikacji dla swojej firmy, marki, instytucji;

– poznać nowoczesne trendy w działaniach wizerunkowych.

W pierwszym dniu szkolenia:

Dowiemy się, jaki związek z wizerunkiem ma nasze „ja” i nasza pamięć. Odkryjemy tajną broń w walce o uwagę konsumenta, a co ważniejsze – nauczymy się jej używać. Wspólnie zastanowimy się, czego warto robić więcej, a czego mniej oraz gdzie poszukiwać nowych kanałów komunikacji. Będziemy mówić też o tym, że przekaz przekazowi nierówny.

W drugim dniu szkolenia:

Przejdziemy od teorii do praktyki i razem stworzymy strategię działań public relations. Wcześniej dowiemy się, jakie możliwości dają dzisiejszym firmom, ludziom i organizacjom nowe technologie i cyfrowy świat. Zdobędziemy też motywację do wdrożenia mikronawyków, które przynosić będą makroefekty.

W toku szkolenia będziemy pracować w grupach z użyciem metodologii i narzędzi, którą wykorzystują Google i Cirque du Soleil – metody Points of You®.

Points of You® opiera się na metaforze i obrazach. Głównym założeniem metodologii jest integracja dwóch półkul mózgu – prawej, która kontroluje intuicję i emocje, z lewą, odpowiedzialną za analizę. Jest ona osiągana dzięki połączeniu zdjęć pobudzających naszą kreatywność i słownych opisów różnych tematów, aktywizujących analityczną część mózgu. Points of You® przedstawia temat za pomocą elementu wizualnego niezwiązanego w oczywisty sposób z towarzyszącym mu słowem. Walka pomiędzy emocjami a logiką uwalnia ze sztywnych ram. Pozwala też znaleźć nowe perspektywy. Z tego narzędzia korzystają eksperci w 150 krajach na świecie.

Zapisy: patrycja_sawicka[at]primoloko.com.pl

tel. (48) 506 181 076

Zapisz się już teraz!

Rekomendacje:

„Super szkolenie, świetna praca pobudzająca do działania! Dziekuję”.

Kasia z Krakowa, czerwiec 2018

Green Coffee Nero – krótkometrażowy kryzys

Moja ulubiona sieć kawiarnii i jej kryzys. Trzymam kciuki, bo na razie dobrze to rozgrywają.

Mówią co trzeba, ale nie tylko najwazniejsze jest to, że robią to co mówią! Brawo!!!

Wczoraj byłam w Nero i nie ma żadnych ciast z kremem, a wieczorem lokal był zamykany wcześniej bo odbywalo się  zapowiadane, dodatkowe szkolenie.

Nie jest sztuką nie zrobić błędu, sztuką jest zrobić błąd i go umieć naprawić!

Co zwraca uwagę szczególnie, to  osobista wypowiedź Prezesa, można? Można! Nie zasłaniajac się podróżą, spotkaniem służbowym, sztabem ekspertów.

Odwaga cywilna to coś to wspiera marki, zwłaszcza, że to towar deficytowy. A z mojej perspektywy to poza tym tak naprawdę wielka przewaga!

Pamiętajmy, kryzys często jest trampoliną do sukcesu i dlaszego rozwoju.

#kryzys #komunikacja #casestudy #greencaffenero #ilovepr #goodjob #nero #psychologiapr #wizerunek 

https://lnkd.in/g4asqpj