Social media i internet – czy to na pewno najlepsze miejsca dla Twojej firmy?

☛ Czy miejsce, w którym mamy styczność, z najwiekszą ilością fake newsów, jest najlepszym miejscem do komunikacji z Twoimi odbiorcami?

☂☂☂ 58% badanych przyznało, że social media są źródłem fake newsów *

☛ Czy liczy się tylko internet?

☂☂☂ 39% z kolei uznało za takie źrodło portale internetowe*.

Jaka masz gwarancję, że twój news nie zostanie odrzucony? Jak go uwiarygodnisz?

Może warto podejść strategicznie do tematu i poza kuszącymi narzedziami z łatwo mierzalnymi statystykami wykorzystać inne media –  teraz bardziej wiarygodne??????

Nie mówię tutaj tylko o public relations, ale w przypadku tych działań to jest kluczowe pytanie!

No zastanówmy się, gdzie pradopodobieństwo jest większe? Komu uwierzysz? Rekomendacji wiarygodnego znajmowego? Czy też tego, któremu mu zdarza się mijać z prawdą?

https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/zrodla-fake-newsow-raport

Dane pochodzą z badania zrealizowanego w 2017 roku przez IAB Polska „Dezinformacja w sieci” N=2090

Czytaj więcej na: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/zrodla-fake-newsow-raport

#socialmedia #iab #fakenews #publicrelations #important

USP bez wartości, kontekstu i historii to wydmuszka

Uwielbiam takie piatki 13-go, gdy natykasz się na kampanię i masz gęsią skórkę…aaaaa 🙂 Tak, tak, można połączyć przekaz reklamowy z wartościami i jeszcze w minimalistycznej formie przekazać USP.

Bo USP bez wartości, bez historii, bez kontekstu dzisiaj jest tylko i wyłącznie wydmuszką:) https://lnkd.in/ebrDT7s

 

Dobrego piątku 13-go <3

 

#loveit #bravostabilo #dobrakampania #wartościimarketingrazem #kontekstrules #uspneedsvalues

Pseudo rozwiązanie?

Jak czytamy w artykule na wirtualnemedia.pl – Izba Wydawców Prasy krytykuje Parlament Europejski za odrzucenie nowego prawa autorskiego

Czytaj więcej na: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/izba-wydawcow-prasy-krytykuje-pe-za-odrzucenie-nowego-prawa-autorskiego-dlaczego

Odnosząc się do sprawy dyrektywy mającej rozwiązać problem wydawców (jak rozumiem głównie prasowych), to czy naprawdę komukolwiek przeszło przez myśl, iż w ten sposób rozwiązujemy czyjś problem? Serio?

Od lat internet rośnie w siłę, z pomocą każdego z nas. TY TEŻ JESTEŚ MEDIUM i nie musisz wcale od razu być dziennikarzem, wystarczy, że komentujesz albo robisz zakupy w sieci, korzystasz aktywnie z socialmediów.

Jak w tym gąszczu treści odnleźć te z prawem autorskim? Jak wpisują się w to publikacje public relations i tzw. sheary? Jak w dobie, w której jak pokazuje rzeczywistość digital korzyści przynosi łączenie sił i usuwanie barier, można wpaść na pomysł, że jednym dokumentem, taką regulacją będziemy w stanie uniknąć „kopiowania” treści?

Czy jesteśmy w stanie zatamować ten krwotok???

Najlepszym cenzorem jest Google, on premiuje tylko unikalne treści, wystarczy, że zobaczymy w tym swój własny interes i dyrektywa nie bedzie potrzebna.

That’s it!