Słowo 2018 wg Collins Dictionary

Opublikowano listę słów #CollinsWords na 2018 rok
My obstawialismy #VEGAN i #METOO. A Wy?
Słowem 2018 wg Collins Dictionary zostało słowo:
SINGLE-USE
Warto pamiętać o wszystkich z nich przy tworzeniu kontentu. Dobrego kontentu. Oczywiście nie namawiam do pisania o produktach mięsnych z wykorzystaniem słowa VEGAN (hahahaha, uwierzcie różne rzeczy już czytałam :))))  ale w granicach rozsądnej kreatywności warto korzystać z siły rażenia jaką dają trendy.

53% czy to wystarczy?

Wciąż internet podbija serca marek, koncernów i klientów. Trudno oprzeć się tej magii policzanych reakcji i wykresów. Nawet to rozumiem, ale…

jak wynika z ostatniej edycji „Viewability Benchmark Report” badania realizowanego przez firmę Meetrics, tylko 53% publikowanych reklam jest widoczna w Polsce*. 

W całej Europie jesteśmy na przedostatnim miejscu. Lepsi od nas byli tylko Włosi. Średnia Europejska to 61%.

To dużo czy mało, jak jest Waszym zdaniem?

*Źródło: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/reklama-internetowa-viewability-ile-reklam-internetowych-jest-widoczne