NEW! SZKOLENIE: WIZERUNEK, KTÓRY SPRZEDAJE

NEW! SZKOLENIE: WIZERUNEK, KTÓRY SPRZEDAJE

Jesteś ciekawy, dlaczego klienci nie kupują Twoich produktów albo nie korzystają z Twojej oferty? Chcesz dowiedzieć się, co przekonałoby ich do zmiany zdania? Marzysz o zwiększeniu sprzedaży?

Zapraszam na szkolenie inne niż wszystkie. WIZERUNEK, KTÓRY SPRZEDAJE to unikalny mix wiedzy z zakresu marketingu i psychologii ułożony w bardzo merytoryczną całość. To szkolenie to praktyczna dawka informacji, które wdrożone gwarantują ci zwiększenie efektywności prowadzonych działań z zakresu promocji, marketingu i public relations.

Czas trwania: 2 dni

Miejsce:  Szczecin, Gdańsk, Kraków, Poznań, Wrocław, Łódź

Grupa: max 10 osób

Dla kogo? Dla właścicieli, dyrektorów, menedżerów i osób odpowiedzialnych za promocję, marketing i PR w firmach z sektora MŚP – działających w bardzo różnych obszarach.

To szkolenie pozwoli:

– uporządkować wiedzę z zakresu teorii wizerunku, marki, komunikacji;

– ocenić podejmowane do tej pory działania z zakresu komunikacji;

– dokonać autodiagnozy zasobów i potrzeb;

– zaplanować efektywną strategię komunikacji dla swojej firmy, marki, instytucji;

– poznać nowoczesne trendy w działaniach wizerunkowych.

W pierwszym dniu szkolenia:

Dowiemy się, jaki związek z wizerunkiem ma nasze „ja” i nasza pamięć. Odkryjemy tajną broń w walce o uwagę konsumenta, a co ważniejsze – nauczymy się jej używać. Wspólnie zastanowimy się, czego warto robić więcej, a czego mniej oraz gdzie poszukiwać nowych kanałów komunikacji. Będziemy mówić też o tym, że przekaz przekazowi nierówny.

W drugim dniu szkolenia:

Przejdziemy od teorii do praktyki i razem stworzymy strategię działań public relations. Wcześniej dowiemy się, jakie możliwości dają dzisiejszym firmom, ludziom i organizacjom nowe technologie i cyfrowy świat. Zdobędziemy też motywację do wdrożenia mikronawyków, które przynosić będą makroefekty.

W toku szkolenia będziemy pracować w grupach z użyciem metodologii i narzędzi, którą wykorzystują Google i Cirque du Soleil – metody Points of You®.

Points of You® opiera się na metaforze i obrazach. Głównym założeniem metodologii jest integracja dwóch półkul mózgu – prawej, która kontroluje intuicję i emocje, z lewą, odpowiedzialną za analizę. Jest ona osiągana dzięki połączeniu zdjęć pobudzających naszą kreatywność i słownych opisów różnych tematów, aktywizujących analityczną część mózgu. Points of You® przedstawia temat za pomocą elementu wizualnego niezwiązanego w oczywisty sposób z towarzyszącym mu słowem. Walka pomiędzy emocjami a logiką uwalnia ze sztywnych ram. Pozwala też znaleźć nowe perspektywy. Z tego narzędzia korzystają eksperci w 150 krajach na świecie.

Zapisy: patrycja_sawicka[at]primoloko.com.pl

tel. (48) 506 181 076

Zapisz się już teraz!

Rekomendacje:

„Super szkolenie, świetna praca pobudzająca do działania! Dziekuję”.

Kasia z Krakowa, czerwiec 2018

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *